17. september arrangerer Meltwater sitt online Social Summit. Over 3500 kommunikasjons- og markedsfolk fra hele Norden er påmeldt.
På talerlisten finnes blant annet Telia, Volvo, Oatly og Klarna. Pressures daglige leder, Celine Gran, skal holde foredrag med tittelen What can brands learn from political campaigns? sammen med sin svenske kollega Jacob Ohlsson fra Reform Society.
– Det er veldig hyggelig å bli invitert til å holde foredrag for tusenvis av flinke folk som jobber med kommunikasjon. Spesielt hyggelig er det at Pressure, som nylig fylte ett år, får dele av vår kompetanse og erfaring, sier Gran.
Gratis webinar
Verden er i rask endring og vi er avhengig av å tilpasse oss kontinuerlig. Dette vil være bakteppet for alle foredragene. Jobber du med kommunikasjon, markedsføring eller sosiale medier? Da bør du melde deg på Meltwater Social Summit, som streames 22. september.
– Jacob og jeg kommer til å snakke om hva merkevarer har å lære av politiske kampanjer, sier Gran, og legger til:
– Håper vi sees online 17. september!
Påmelding gjøres via denne lenken. Deltagelse på Meltwater Social Summit er gratis.